2.მომხმარებლის ქცევა: ვებგვერდს გამოიყენებთ მხოლოდ კანონიერ მიზნებისთვის. არ გაქვთ უფლება განათავსოთ ან გადმოსცეთ მასალა, რომელიც არღვევს მოქმედ კანონებს ან შესაძლოა დააზიანოს, შეურაცხყოს ან დააშინოს სხვა მომხმარებლები.
3.1. შესყიდვები: ვებგვერდის მეშვეობით განხორციელებული ყველა ბილეთისა და სხვა პროდუქტების შესყიდვები ემყარება ხელმისაწვდომობას. ბილეთებისა და სერვისების ფასები და ხელმისაწვდომობა შეიძლება შეიცვალოს წინასწარი შეტყობინების გარეშე.
3.2. გადახდა და გაუქმება: ბილეთებისა და სერვისების დაბრუნება და გაუქმება ხდება გარკვეულ პირობებში. გთხოვთ, გაეცნოთ ჩვენს [დაბრუნების პოლიტიკას] დეტალებისთვის.
4.1. სავაჭრო ნიშნები: ვებგვერდზე განთავსებული ყველა სავაჭრო ნიშანი, ლოგო და სერვისის ნიშანი ეკუთვნის სამუზეუმო სივრცე-ს ან მესამე პირებს. თქვენ არ გაქვთ უფლება გამოიყენოთ ეს ნიშნები წინასწარი წერილობითი ნებართვის გარეშე.
4.2. საავტორო უფლებები: ვებგვერდი და მისი შინაარსი დაცულია საავტორო უფლებებით. ნებისმიერი დაუმთავრებელი გამოყენება ან მასალების გავრცელება გამოიწვევს სამართლებრივ პასუხისმგებლობას.
ჩვენ ვალდებულნი ვართ დავიცვათ თქვენი კონფიდენციალურობა. ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკა აღწერს, როგორ ვაგროვებთ, ვიყენებთ და ვიცავთ თქვენს პირად მონაცემებს. ვებგვერდის გამოყენებით, თქვენ თანხმდებით ჩვენს პოლიტიკაში აღწერილ მონაცემების შეგროვებასა და გამოყენებას.
შპს სამუზეუმო სივრცე იტოვებს უფლებას, შეცვალოს ან განაახლოს ეს წესები ნებისმიერ დროს. ცვლილებები განთავსდება ამ გვერდზე და ვებგვერდის გამოყენება გაგრძელდება ამ წესების თანხმობის საფუძველზე.
ეს წესები და პირობები რეგულირდება საქართველოს-ს კანონმდებლობით. ნებისმიერი დავა ამ წესების თანახმად გადაწყდება საქართველო-ს სასამართლოებში.
1.1. საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული წესის დაცვით („მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად) პროდუქციის/საქონლის (პროდუქცია მოიცავს შეძენილ ბილეთსაც) უკან დაბრუნება შესაძლებელია კანონმდებლობითა და წინამდებარე პოლიტიკით დადგენილი წესის შესაბამისად.
1.2. მომხარებელის მიერ გადახდილი თანხა დაბრუნებას ექვემდებარებ თუ:
1.2.1. პროდუქტი ან მომსახურება ნაკლიანია;
1.2.2. პროდუქტი ან მომსახურება არ შეესაბამება შეკვეთას ან ვებგვერდზე განთავსებულ მახასიათებლებს;
1.2.3. კომპანიამ ვერ უზრუნველყო შეძენილი ბილეთის შესაბამისი მომსახურების გაწევა;
1.2.4. გაუქმდა ღონისძიება, რომლის ბილეთიც შეიძინა მომხმარებელმა;
1.2.5. უბრალოდ გადაიფიქრეთ შეძენა. აღნიშნული არ ვრცელდება შემდეგ შემთხვევებზე თუ:
1.2.5.1. თუ შეძენიდან გასულია 14 დღის ვადა;
1.2.5.2. შეძენილია სპორტული ან კულტურული ღონისძიების ბილეთი.
2.1. პროდუქტის დაბრუნების ან გადაცვლის სურვილის შემთხვევაში, საჭიროა პროდუქტის მიღებიდან / შეძენიდან 14 დღის განმავლობაში დააფიქსიროთ მოთხოვნა.
2.2. მოთხოვნა შეგიძლიათ განაცხადოთ წერილობითი სახით, მათ შორის მეილზე მოწერის საშუალებით. დამატებითი ინფორმაციის მიღების მიზნით შეგიძლიათ მოგვწეროთ მეილზე: museumspace.moi@gmail.com.
2.3. დაბრუნების პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა კომპანიას აცნობოთ დასაბრუნებელი პროდუქტის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები, შეკვეთის თარიღი და ღირებულება.
3.1. შეძენილი პროდუქტის უკან დაბრუნების მოთხოვნის შემდეგ, 24 საათის განმავლობაში, შეგატყობინებთ გადაწყვეტილებას პროდუქტის ანაზღაურება/უკან დაბრუნების სტატუსის შესახებ.
3.2. დადებითი გადაწყვეტილების შემთხვევაში თანხის ანაზღაურება მოხდება შეტყობინების მიღებიდან მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში.
3.3. თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ უნაღდო ანგარიშსწორებით, მომხმარებელს იმ საბარათო ანგარიშზე ჩარიცხვის გზით, რომლითაც განხორციელდა პროდუქტის შეძენა.